Marketing


reklama

Kreativa

Analýza očních pohybů spolehlivě zmapuje přitažlivost a srozumitelnost textové a grafické komunikace. Pomůže určit nejvhodnější verzi kreativních prvků, barevných a fotografických motivů, kompletních reklamních materiálů či obalů. Viz též odborný článek Uplatnění pupilometrie v marketingu (link PDF).

sedy-boxReklama

Exaktní měření v kombinaci se subjektivním hodnocením poskytuje nejpřesnější informaci o vnímání tiskové, on-line či televizní reklamy. Umožní její optimalizaci dle cílů zadavatele a dosažení maximální účinnosti pro zvolenou zákaznickou skupinu. Vyzkoušejte možnosti zařízení I4Tracking (link).


obr

Merchandising

Vyhodnocení pohybu očí, doby zaostření pohledu a slovního komentáře testovaných osob umožní optimální uspořádání zboží v rámci regálu či celého obchodu. Zadavatel se dozví, které produkty zákazníci preferují a která místa naopak vůbec nesledují.


bryle

Webdesign

Pokud nejsou webové obchody a jiné prezentace dostatečně srozumitelné, jejich výtěžnost se snižuje. Na základě analýzy chování, vč. očních pohybů uživatelů lze dosáhnout optimálního rozložení informací, odkazů a grafických prvků na webových stránkách.

Usability

Spokojenost uživatelů s přístroji či aplikacemi do velké míry ovlivňuje jejich uživatelská přívětivost, tj. srozumitelnost a jednoduchost ovládání. I v této oblasti může vyhodnocení očních pohybů poskytnout cenné údaje, které pomohou s optimalizací uživatelského rozhraní.

logo

©2013 Medicton Group s.r.o.

T: +420 233 338 538

E: info@medicton.com

W: www.medicton.cz